Gradska uprava za saobraćaj i puteve zaključila je ugovor sa grupom ponuđača koju čine "MXM-projekt" i podizvođač "Adomne", a koja bi trebalo da analizira mogućnosti proširenja pešačke zone u Novom Sadu.
Trebalo bi posto ste 2 mand. na vlast ostaviti nesto za pamcenje.Zato otnorite nove muzeje da svet vidi napredne ljude.Okolinu zmaj jovine gimnazije napravite pesake zone.Taksistima omogucite electric. vozila.
ovo je samo jos jedno poglavlje projekta "sta sam danas smislio da maznem pare iz budzeta"..... pola stranci pola pajtasima, kakva bre pesacka zona da placate studiju... ima urbanizam za DZ ima ZIG za DZ.. a pare od tih studija MORALE bi za filter za otpadne vode
Samo da dopunim sam sebe: jedini kojima treba i mora biti dozvoljen ulaz u pešačku zonu, iz očiglednih i razumljivih razloga, MORAJU biti vozila komunalnih i hitnih službi! Svi ostali, MRŠ iz pešačke zone, i pritom mislim i na vlasnike lokala u istoj i na dostavljače i na invalide i na skuteraše i na bandu crkvenu! Nigde u svetu, osim u Smrdiji, nećete videti nikakvo motorno vozilo u pešačkoj zoni a da nije u pitanju vozilo komunalne ili hitne službe!
Kopiraću komentar od pre nekog vremena...
Voleo bih da vidim da Jevrejska postane pešačka zona. Da se Bulever M. Pupina od Trčike spušta ispod zemlje i da izlazi kod Šafarikove. Cela raskrsnica Jevrejske i M. Pupina da postane trg ispod kojeg prolaze automobili. Kraj Jevrejske, deo kod futoške pijace da bude taksi stanica, eventualno okretnica za gradski autobus.
"Inače, od jedna od ranijih ideja koje su čelnici Novog Sada spominjali bila je i da se proširi pešačka zona u centru grada, pa čak i da se deo Almaškog kraja, koji je sada zaštićena kulturno-istorijska celina pretvori u pešačku zonu."
More, koja, bre, pešačka zona u centru grada?! Ako se to odnosi na Zmaj Jovinu i Dunavsku ulicu, onda ste se, baćo, s obzirom na broj motornih vozila koja se svakodnevno kreću istom, rosno zajebali! Tek kada SVIM motornim vozilima TRAJNO I BEZ IZUZETAKA bude zabranjen i onemogućen ulazak u te ulice, moći ćemo da pričamo o nekoj pešačkoj zoni! Do tada vas lepo molim da ne koristite taj termin kada o tim ulicama govorite, da ne biste vređali inteligenciju svih nas! A o neophodnom hitnom smanjivanju površine bašti ugostiteljskih objekata u tim ulicama za 50% da i ne govorim!!
kakva bre demagoska lupetanja tipa 'grad je planiran za manje ljudi'
grad ste pretvorili u ruske industrijske spavaonice sa kockastim soliterima ali bez industrije
jedino merilo je cuvati nesto sta je ostalo o prethodnika.
ovako organizovan grad dokazuje da bi prethodnike radije zatrpali.
ako se pozivate na neke pesake turiste-sramota je pokazivati ono sta je ostalo od grada. toga je svestan svako ko je krocio van ove smrdije.
i ne ludujte o biciklistima-tamo gde su turisticke pesacke zone zabranjeno je voziti biciklove
Poštovani komentatori, lajkeri, hejteri i ostali,
izgubili ste iz vida samo jedean mali detalj : ove stvari ne čitaju nadležni i odgovorni, a ako i slučajno pročitaju, ili ih "zabole"(u stilu naslova ovog komentara), ili jednostavno ne kapiraju o čemu se tu radi(što je vrlo moguće), tako da je ovo "mlaćenje prazne slame" , čega je većina i svesna. Gradska vlast se može dozvati pameti sasvim drugačijim metodama (i toga ste svesni).
ni ovo shto je kao zvanicno proglaseno vec za peshacku zonu, nije odavno peshacka zona:
1 automobile je bilo vise nego pre uvodjenja onih kao stubova - koji su se odmah pokvarili, a vozaci nasli nacine da ulaze i mimo stubova. o skuterima, trotinetima i biciklistima u PESHACKOJ zoni da ne pricam
2 svuda su iznikle "bashte" (bashta na betonu bez ijedne travke?) a klupe sklonjene kao "nelojalna konkurencija"
3 circus ste od centra napravili - svuda se prodaje vasarska roba, mamipare, kafici u kojima treshti non-stop mimo svakog zakona u ljudskog reda. ljudi ne mogu vishe da zive
4 a za behaton vam od vseg srca hvala - posebno sto ste nam ga naplatili kao mermer
zakljucak - peshacka zona da - ali da bude stvarno peshacka a ne da se shiri taj circus koji ste napravili u centru
ideja - umesto cirkusa napravite deci iz centra bar JEDNO igralishte!
ideja 2 - poshto biciklisti pretenduju da je peshacka zona i za njih (iako nije ni po logici stvari a ni pravno gledano) - napravite im obelezenu stazu kroz peshacku zonu. a onda ko se biciklom zatekne van te staze da se smesta poshalje u ludaru - jer je u pitanja poromecena osoba kojoj uziva jedino kad zajebava druge!
ideja 3 - uvedite Park and Ride - besplatne parking na prilazima gradu gde bi posetioci koji dolaze u NS mogli da ostavljaju svoja vozila i onda GSPom da se krecu kroz grad, ili bajsom ili ko bash voli taksijem. da, NE MORA se do centra sa Klise doci bas kolima i parkirati u peshackoj zoni!
Док се не направи алтернативни пут за Београдску улицу (Подграђе) не вреди затварати пролаз кроз исту. Да би се Градић направио пешачком зоном треба да се направи четврти мост за обилазницу око Новог Сада и Петроварадина (план постоји са тунелом кроз Фрушку гору). Транзит кроз Петроварадин је веома велик и Прерадовићева је постала уско грло као и Рељковићева и Рачка. Друго, у Градићу нема паркинг простора, сва возила су по зеленој површини али Паркинг сервис возило гледа кроз прсте овде, сем када је Егзит када све дижу унаоколо. Градић треба оставити пролазан за возила ЈГСП-а и то само она на струју или плин. Тоталним затварањем Градића за собраћај одсећиће се грађани Петроварадина и учиниће се грађанима другог реда ... Лако је некоме са Новог Насеља или Лимана да размишља да је Градић пешачка зона јер они шетају само у новинама или једном годишње тешко је онима који тамо живе
Dokle će bre više da nam centar uređuju ljudi sa periferije.
Niko se ne pita kako je nama koji živimo odvajkada u centru.
Pa gužvu prave ovi što dodju sa strane.
Napravite sebi pešačke zone u Futogu, Veterniku, na Klisi, zabranite saobraćaj i šetajte do mile volje.
-Dok se ne poruse par tabli oko centra i izgrade parkinzi, dotle je moguce izdvojiti ulicu Narodnih heroja, te gledano sa severa, levi deo Trifkovicevog trga, pa levo Svetozara Miletica i Grckoskolsku, te Nikole Pasica do Skerliceve i Zlatne grede do Daniciceve. Sto bi bilo dovoljno. U gradicu levu i desnu strana od Beogradske ulice i napraviti parkinge kod mosta levo i desno. Beogradsku zatvoriti eventualno sa izgradnjom tunela - alternativnog puta.
Mi pesacku zonu i nemamo. Zmaj Jovina ulica, Mileticeva, Njegoseva... Sve je okupirano bastama kafica. Toliko da mi je neprijatno da prolazim tuda, te uglavnom idem okolo...centar nam se pretvorio u bastu kafica. Katolicka porta takodje, nijedne klupe tamo vise nema. U Njegosevoj ulici Panceta i kompanija istera bastu sa obe strane i stavi reklamu na sred kao dodatnu barikadu. Presmesno je sta se dozvoljava sve i koliko je to bahato. Da ne govorim o bastama na Bulevaru oslobodjenja, gde se takodje polako ali sigurno sire sa citavim konstrukcijama i ostavljaju pesacima jednu trecinu staze. Dokle vise, pobogu?
Nabacajte još više stolova od kafića, kako bi ovi zadrigli sa debelim vratovima u roze majicama sa dignutim kragnama mogli da žvakuljaju i vrte plastične kašičice od kafe u ustima sa sve "mile kitić" cvikama obavezno iznad minijarurnog čela.
A kako bi bilo da dođete peške ili gradskim do centra? Pa nije NS New York pa da su udaljenosti tolike.
Neki dan gledam prilog iz Kopenhagena, snimljen dronom, sve sami biciklisti, jedva po koji automobil u širem centru. Onda shvatiš kolio su balkanci pate od sindroma vozikanja.
Ove studije izvodljivosti i konkurse za mostove koji nikada neche biti izgradjeni je smislila lokalna vlast da onda kroz kojekakve nagrade od nekoliko miliona em pere pare em potpomaze svoje prijatelje arhitekte i slichne.
Prosto je neverovatno da niko ne moze da im stane na put. Koliko miliona je dato za nagrade za most preko Dunavca, za most preko kanala, most na stubovima, itd., itd.
ZIG ne postoji, pretvoren je u upravu za građevinsko zemljište i investicije pre neke 2 godine i pola ljudi im je otišlo jer su im skresane plate, preostali se dovijaju. pešačku zonu treba u pravcu dunavskog parka, banovine, trga galerije, jevrejske, jovana subotića... u svim pravcima za još po par stotina metara minimum, automobile proterati u potpunosti i ostaviti samo autobuse eventualno da prolaze kao u inostranstvu, pešake i bicikliste.
Nikada u većim i manjim evropskim gradovima nećete naići na parkinge koji zauzimaju više od pola ulice u centru grada. Samo u Srbiji se centar siluje automobilima, smradom i gužvom... Naravno da treba što veći deo grada da postane pešačka zona. Naravno da nedostaje prebacivanje saobraćaja u tunele ispod grada koji postoje, ali grad neće time da se bavi jer su tvrdoglavi... Naravno da nema trunke inovativnosti ni kreativnosti...
Naravno da nedostaju pešačko-biciklistički mostovi na raskrsnicama kod Futoške pijace, Univerziteta, u centru itd.
Naravno da fali tramvaj i da je svima muka autobusa koji su glomazni, smrde i zagađuju...
Pa oni nisu sposobni ni postojecu pesacku zonu da dovedu u red a ne da je jos prosire. Pa skoro svi lokali u uzem centru grada postave svoje basta i za 50% vise nego sto im po resenju pripada. I naravno gradjani ne mogu normalno da setaju centrom, u vecernjim satima na leto kada najlepse za porodicnu setnju, ti sve ides nogu pred nogu kao da izlazis sa prepunog stadiona....A posto u opstini kao i u celoj drzavi vlada korupcija i kriminal nista se ne resava po pitanju resavanja ovog problema
Se podzemni pešački prolaz koji je uz podzemne kontejnere novosadska bruka nad brukama pretvori u podzemni tunel za vozila koji bi se nastavio do uspenske crkve i da se i železnička (do DDOR-a) i jevrejska (do futoške pijace) spoje sa kralja aleksandra i pozorišnim trgom i skupa sve pretvore u pešačku zonu. Gore može tramvaj i električna taxi vozila). To je rešenje za narednih 100 g.
Pa dobro ste se setili, Novi Sad se duplirao u zadnjih 30 godina a "centar" ostao isti. Nelogicno je da za grad ove velicine obidjes pesacku zonu za 5 minuta.. I da, Gradic obavezno, ludost je bila sto je i pravljen put kroz njega.
Od Zmaj Jovine ulice je napravljena birtija.... samo stolovi, stolice, kafici, pesaci jadni jedva prolaze, deca takodje... blagi uzas.... Trg u centru je vasar, Dunavski park isto tako.... sve u svemu lice Novog Sada je odavno izgubilo svoj sjaj....
Какав ЗИг то су бирократе које краду богу дане и распоређују народну имовину и паре. Што се тиче пешачких зона, уведите и у Новој Детелинари пошто се рецимо у улици Јанка Веселиновића не може живети од саобраћаја, па је идеална да је претворите у пешачку, барем већим делом. Тако би се ма колико о уредио и успорио саобраћајни хаос. Наравно развој пешачких зона треба да прати развој јавног превоза, а све то заједно је немогућа мисија градских смарт креатора
Izgradnjom tunela kroz tvrdjavu, ista bi izgubila sansu da dobije status UNESKA.
Postojeci tunel i stubovi u Dunavu su odlicni za pesacko blociklisticki most.
Prvo molim vas napravite neki posten parking u centru. Garaza kod SNP-a i parking iza Matice nisu dovoljni.
Drugo kad bi samo biciklisti malo postovali pravila u postojecim pesackim zonama bilo bi divno.
Trece, ako vozis el. trotinet, isto kao i za bicikliste samo sto su oni jos opasniji.
Saobracaj u gradu je postao totalni haos.
Zato su i promenili Regulacioni plan Almaškog kraja dva puta-prvi put 2010. drugi put pre koji mesec jer su proterali targetirane žrtve zarad njihovih ološa koje će tu da ugnjezde.Montirani sudski sporovi sa izvršenjima na nekretnini,izvršitelji i advokati višedecenijski vlasnici građevinskih firmi,proterani,raseljeni,umrli vladnici...Horori tek slede sa novim zakonima da bi ,,nova gospoda,, imala centar po svom ukusu.
Pesacku zonu je odavno trebalo prosiriti, fijakeri se sudaraju i ne mogu slobodno da voze od pesaka. U vecoj pesackoj zoni moci ce da se krece vise fijakera i mogucnost da se pregazi neko dete bice manja jer ce biti manja gustina pesaka cak i sa vecim brojem fijakera i konja. Podrzavam ;)
Ne smemo dozvoliti da se Gradić pretvori u pešačku zonu sve dok se ne izgradi ozbiljan most sa tunelom ispod Tvrđave, i to natavno za vozila a ne za bicikle.
Takvim potezom bi svi građani Petrovaradina imali duplo više km do centra a korisnost od takve odluke je nula.
Kakva pešačka zona! Od toga nema ništa dok se automobili glavonja parkiraju ispred gradske kuće. Kad to prestane, imaćemo pravu pešačku zonu, pa tek onda da razmišljamo šta dalje. A za promenu i da pitate Npvpsađane kakva im pešačka zona treba, a ne da bacate pare na elaborate.
три милиона динара за једну фасциклу!!!????
да ли сте ви нормални?
чему служи ЗИГ ако његови инжењери не могу да процене да ли је то потребно или не?
ако не ЗИГ дајте анкету па ће грађани сами одчучити!
Potrebno je prosirenje, te celu Jevrejsku i Bul. Mihajla Pupina zatvoriti za saobracaj. Velike spratne parkinge napraviti na rubovima (Futoska pijaca - koju pod hitno eliminisati zbog prljavstine, Riblja pijaca, kod Izvrsnog veca...i naravno, ukoliko je moguce, ogromni podzemni parkinzi kako su planirani). Novi Sad bi prodisao...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi Sad razmatra mogućnost proširenja pešačke zone
Autor: 021.rs
Novi Sad
•05.01.2020.
•17:19 > 09:42
Komentari 44
Podbarac
dzo
Gr - Ba
dragan perković
Nemanja
Gde god su pešačke zone, umesto bašti kafića trebalo je da budu biciklističke staze. Mi samo vozimo tamo gde one treba da budu.
Boki
Voleo bih da vidim da Jevrejska postane pešačka zona. Da se Bulever M. Pupina od Trčike spušta ispod zemlje i da izlazi kod Šafarikove. Cela raskrsnica Jevrejske i M. Pupina da postane trg ispod kojeg prolaze automobili. Kraj Jevrejske, deo kod futoške pijace da bude taksi stanica, eventualno okretnica za gradski autobus.
Gr - Ba
More, koja, bre, pešačka zona u centru grada?! Ako se to odnosi na Zmaj Jovinu i Dunavsku ulicu, onda ste se, baćo, s obzirom na broj motornih vozila koja se svakodnevno kreću istom, rosno zajebali! Tek kada SVIM motornim vozilima TRAJNO I BEZ IZUZETAKA bude zabranjen i onemogućen ulazak u te ulice, moći ćemo da pričamo o nekoj pešačkoj zoni! Do tada vas lepo molim da ne koristite taj termin kada o tim ulicama govorite, da ne biste vređali inteligenciju svih nas! A o neophodnom hitnom smanjivanju površine bašti ugostiteljskih objekata u tim ulicama za 50% da i ne govorim!!
/
grad ste pretvorili u ruske industrijske spavaonice sa kockastim soliterima ali bez industrije
jedino merilo je cuvati nesto sta je ostalo o prethodnika.
ovako organizovan grad dokazuje da bi prethodnike radije zatrpali.
ako se pozivate na neke pesake turiste-sramota je pokazivati ono sta je ostalo od grada. toga je svestan svako ko je krocio van ove smrdije.
i ne ludujte o biciklistima-tamo gde su turisticke pesacke zone zabranjeno je voziti biciklove
Dabisha
izgubili ste iz vida samo jedean mali detalj : ove stvari ne čitaju nadležni i odgovorni, a ako i slučajno pročitaju, ili ih "zabole"(u stilu naslova ovog komentara), ili jednostavno ne kapiraju o čemu se tu radi(što je vrlo moguće), tako da je ovo "mlaćenje prazne slame" , čega je većina i svesna. Gradska vlast se može dozvati pameti sasvim drugačijim metodama (i toga ste svesni).
ex chapman
1 automobile je bilo vise nego pre uvodjenja onih kao stubova - koji su se odmah pokvarili, a vozaci nasli nacine da ulaze i mimo stubova. o skuterima, trotinetima i biciklistima u PESHACKOJ zoni da ne pricam
2 svuda su iznikle "bashte" (bashta na betonu bez ijedne travke?) a klupe sklonjene kao "nelojalna konkurencija"
3 circus ste od centra napravili - svuda se prodaje vasarska roba, mamipare, kafici u kojima treshti non-stop mimo svakog zakona u ljudskog reda. ljudi ne mogu vishe da zive
4 a za behaton vam od vseg srca hvala - posebno sto ste nam ga naplatili kao mermer
zakljucak - peshacka zona da - ali da bude stvarno peshacka a ne da se shiri taj circus koji ste napravili u centru
ideja - umesto cirkusa napravite deci iz centra bar JEDNO igralishte!
ideja 2 - poshto biciklisti pretenduju da je peshacka zona i za njih (iako nije ni po logici stvari a ni pravno gledano) - napravite im obelezenu stazu kroz peshacku zonu. a onda ko se biciklom zatekne van te staze da se smesta poshalje u ludaru - jer je u pitanja poromecena osoba kojoj uziva jedino kad zajebava druge!
ideja 3 - uvedite Park and Ride - besplatne parking na prilazima gradu gde bi posetioci koji dolaze u NS mogli da ostavljaju svoja vozila i onda GSPom da se krecu kroz grad, ili bajsom ili ko bash voli taksijem. da, NE MORA se do centra sa Klise doci bas kolima i parkirati u peshackoj zoni!
Светозар Милетић
PoP
Niko se ne pita kako je nama koji živimo odvajkada u centru.
Pa gužvu prave ovi što dodju sa strane.
Napravite sebi pešačke zone u Futogu, Veterniku, na Klisi, zabranite saobraćaj i šetajte do mile volje.
Super9
Zoe
Nikola
Zaludni
Laloš NS
Nana
Neki dan gledam prilog iz Kopenhagena, snimljen dronom, sve sami biciklisti, jedva po koji automobil u širem centru. Onda shvatiš kolio su balkanci pate od sindroma vozikanja.
Baltazar
Djurica
Prosto je neverovatno da niko ne moze da im stane na put. Koliko miliona je dato za nagrade za most preko Dunavca, za most preko kanala, most na stubovima, itd., itd.
crta
Dopler
Naravno da nedostaju pešačko-biciklistički mostovi na raskrsnicama kod Futoške pijace, Univerziteta, u centru itd.
Naravno da fali tramvaj i da je svima muka autobusa koji su glomazni, smrde i zagađuju...
NSrdjan
3 miliona da ti neko kaze da je belo-belo, a crno-crno.
Milica
Tražimo
x
ako imamo sledeću rečenicu:
"Gradska uprava za saobraćaj i puteve zaključila je ugovor..."
onda se MORA objaviti taj ugovor.
bez objavljenog ugovora, ne da mi je sumnjivo, nego su mi automatski krivi.
jer, da nisu krivi, ne bi ni tajili taj ugovor.
realno
BojaNS
1) Fijakeri? Da li si ti normalan?
2) Da se prosiri tunel kroz stenu? Da li si i ti normalan?
marija
Симеон
Citizen
Postojeci tunel i stubovi u Dunavu su odlicni za pesacko blociklisticki most.
Dejan
Prva lihg
Jeeza
Drugo kad bi samo biciklisti malo postovali pravila u postojecim pesackim zonama bilo bi divno.
Trece, ako vozis el. trotinet, isto kao i za bicikliste samo sto su oni jos opasniji.
Saobracaj u gradu je postao totalni haos.
Prikriveni lopovluk
bb
Pera
NSremac
Takvim potezom bi svi građani Petrovaradina imali duplo više km do centra a korisnost od takve odluke je nula.
profesor
Penzioner
панонац
да ли сте ви нормални?
чему служи ЗИГ ако његови инжењери не могу да процене да ли је то потребно или не?
ако не ЗИГ дајте анкету па ће грађани сами одчучити!
Profesionalac
Toma
Ah da, botovi.
Ns 2022
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H